Ir al contenido principal

Relato 11: El conductor

Buenas tíos!

En estos momentos de confinamiento, que mejor que dedicar el rato a la lectura, ¿no?. Os dejo un relato que escribí hace tiempo para un gran colega de Twitter, lo hecho de menos... pasábamos unos ratos muy morbosos con nuestras conversaciones.

El relato está en catalán, pero espero que con la ayuda de un traductor lo podáis disfrutar. Sé que tengo muchos lectores hispanoamericanos... Un saludo majetes!!

Disfrutadlo y no dejéis de comentar qué os ha parecido.

Buenas pajas!!

@paquetes76

El conductor

Aquella nit havia estat de les memorables, una d’aquelles nits d’estiu de forta calor i tota la roba et sobra... Havia quedat amb uns col·legues i recordo que vam beure molt, ens vam drogar i acabaríem follant, segurament… però la meva memòria em fallava…

Sigui com sigui, a les tantes de la matinada vaig decidir anar, o el cos em va portar per inèrcia, fins a una parada de metro, crec que al Poble Sec… Duia uns pantalons curts, tipus d’esport vintage i una samarreta de tirants gastada. Amb els meus vint-i-pocs anys tenia bon cos, anys de matar-me al gimnàs per poder entrar a INEF l’havien modelat, encara podia presumir de fibrat, sense estar inflat…

Assegut a l’andana, esperant el metro vaig adonar-me que no duia calçotets… Ho vaig notar perquè em vaig veure la tita molt solta. A saber que hauria fet amb ells, se’ls hauria quedat en Marc, era un fetitxista de la roba interior i més si tenien restes de llet… La cosa és que trobar-me amb els pantalons d’esport dels 80 i sense roba interior em va fer trempar…

Estava sol a l’andana, el compte enrere del proper metro marcava més de 7 minuts, suficient per treure’m la polla i posar-la a to, i qui sap, igual em fotria una bona palla…

Mentre em magrejava el paquet, va aparèixer un home a l’andana. De lluny vaig veure que portava l’uniforme del metro, així que vaig suposar que treballava allà. Ell també em va veure, de fet, va anar fins a l’altre extrem de l’andana, i en passar davant meu em va saludar de manera cordial, amb un “bona nit!” o potser un “bon dia!”...ni idea quina hora era.
Quan les mirades es van creuar jo encara tenia la mà al paquet, de fet, crec que ell es va fixar amb el meu entrecuix voluminós… diria que ell també marcava un bon paquet i si m’escarrasso en pensar-ho, crec que marcava culàs, potser era pel tipus de pantalons d’uniforme… Sigui com sigui, la situació ens va fer intercanviar uns somriures, amb la turca que portava igual el meu somriure era de vaig-calent-i-vull-follar-tot-i-que-m’he-passat-la-nit-cardant...

Amb aquell home allà, que de tant en tant em mirava, no vaig gosar a treure’m la polla dels pantalons, però sí que em vaig seguir magrejant el paquet.

L’espera del metro es va fer eterna, fins que va aparèixer el soroll de s’acosta el tren. Em vaig aixecar, i vaig adonar-me que els meus pantalons semblaven una tenda de campanya. M’havia passat amb el magreig… l’home del metro es va adonar compte i em va tornar a somriure de lluny, mentre parlava amb un altre paio que va sortir de la cabina del conductor. Així doncs, aquell home entrava a treballar fent el canvi de torn de conductors.

Jo vaig entrar al vagó i em vaig deixar caure al seient, balancejant la titola. Estava al segon vagó, i des d’allà podia veure el vidre negre de la cabina del conductor. Al metro érem 4 gats, i en el meu tram estava jo sol. Abans que arranqués ja m’estava magrejant altre cop…

Me la vaig posar tan dura, que el capullo em sortia dels pantalons… no és per vacil·lar, però tinc fama de pollot… Crec que a l’altura de Drassanes ja la tenia totalment fora, apuntant com Colom cap a les Amèriques…

Maleïts turistes que van envair el metro a Liceu i van frenar que em seguís fotent la palla… si haguessin estat uns xavalets alemanys borratxos, hauria continuat, i qui sap, potser me l’haurien menjat allà mateix…

Amb el vagó més ple i frenant la meva calentor, em vaig acabar dormint...a Diagonal ja em queia el cap… i els anuncis de les parades es barrejaven entre somnis…

De cop, uns copets a l’espatlla em van despertar...buff, m’havia quedat sobadíssim...mmm… - On sóc? - vaig dir amb la veu entre tallada.
- Hem arribat al final de la línia, estem a Trinitat Nova. T’has adormit, oi? - em va dir el conductor amb un to amable.
Entre la turca que portava i la son estava totalment descol·locat: - On coi estem? Trinitat Nova??, on collons és això… falta molt per Vallcarca?? - vaig remugar jo.
- Vine, serà millor que vinguis amb mi, si no et tornaràs a dormir i t’hauré de despertar a Zona Universitària amb la mateixa cantarella… - va dir el conductor amb un to sorneguer.

Quan vaig aconseguir obrir els ulls del tot i fixar la mirada, em vaig adonar que era el mateix paio que havia vist a l’andana. Seguint-lo pels vagons vaig apreciar millor que el tio feia patxoca. Tindria uns quaranta-pocs, unes cames fortes i amples que aguantaven el típic culàs treballat al gym. Cabells negres però amb rastres de canes, ulls d’un blau intens, rostre angulat de faccions marcades però amb cara de bon jan. La camisa de ratlles de màniga curta li marcava un pectoral rígid i uns braços força treballats…

- En teoria, t’hauria de dir que sortissis del vagó i fer el canvi d’andana, però a aquestes hores no passa res si et fico a la cabina i fem el canvi de vies - em va comentar.
Jo em vaig deixar fer, sempre m’havia flipat els finals de línia del metro, amb aquell túnel ple de llums on s’endinsava el tren, si el túnel fos més llarg i el metro anés a major velocitat seria com entrar al ciberespai… Em va acomodar al cantó del seu seient, ell anava dret fent les maniobres. Me’l vaig tornar a mirar dret i vaig comprovar que, a banda de tenir un cul dur i sortit, marcava un bon paquet…
- Per cert, jejeje, sempre et poses calent quan vas en metro a la nit?? - va deixar anar entre somriures. No me'n recordava que anava sense calçotets… i clar, tenia la típica erecció matinera. Era evident, que el paio s’havia fixat amb mi a l’andana i ara en el vagó… així i tot, em va sorprendre el comentari tan directe. Sense tallar-me un pèl vaig respondre:
- He tingut una nit moguda d’alcohol, drogues i sexe amb uns col·legues… de fet, no sé on coi he fotut els calçotets… i sembla que (senyalant el meu paquet molsut), encara té ganes de festa…
- Els jovenets d’avui en dia no freneu, eh?! - deia el conductor mentre feia el canvia de via i amb l’altre es magrejava el paquet, i va afegir: - Aquí en el subsòl també ens ho podem passar bé, que et sembla el meu paquet? - deia mentre se l’agafava amb força.

Estava clar que el paio anava ben calent, i perquè negar-ho, era molt morbós i mai m’ho havia muntat en el metro. Sense pensar-m’ho dues vegades, vaig atansar la mà esquerra fins a tocar-li el paquetot. El cabró la tenia ben dura, però hi havia alguna cosa més… tenia alguna cosa que no era de carn… me’l vaig mirar fixament preguntant què era.
- Està dura, eh? Avui m’he posat un cockring que em fa un pollot més gruixut i a més a més, aguanto més l’orgasme - va respondre ell, deixant-me clar que m’esperava una bona peça.

Li vaig descordar els pantalons, duia uns bòxers blancs arrapats marcant un bon bony. Sense miraments, vaig mamar aquell paquet, donant-li forma amb la meva llengua, engrapant tot el que podia…
- Mmmmm, ho fas molt bé! Així, menja’m el paquet, que em posa molt - ordenava el conductor, mentre jo em masturbava el paquet.
- Com intuïa el teu paquet, tens una bona cigala. - vaig comentar, mentre me la fotia tota a la boca. - Mmmmm, així, tota a dins...mmmmm!!! - gemegava ell, mentre m’agafava el cap amb les dues mans i m’empotrava la boca.


Tot i el cansament d’una nit moguda, em vaig dedicar a aquell membre amb la meva millor versió de mamador. Recorrent el seu tronc gruixut amb la llengua, llepant el gland i rodejant-lo amb els llavis, xuclant els seus ous... cosa que el feia gemegar de valent. - Si segueixes així, em correré amb un gran doll de llet!!...mmmm...querrrrr béeee ho fassss...mmmm!! - bramava ell, apretant amb força el meu cap contra el seu cos.


Només frenava la mamada quan arribàvem a alguna estació, per precaució si hi havia algú a l’andana… Menys mal, que a aquelles hores i en aquell tram de línia no hi havia molts usuaris…


Amorrat al seu pollot, em vaig abaixar els pantalons curts i em vaig començar a masturbar, en res ja la tenia ben dura i humida.
- Mmmmm, veig que t’has posat calent menjant-me la polla...ufff, cabró quina tranka tens!! - va dir. Deixant de mamar, vaig proposar amb picardia: 

- La vols tastar?? Les boques que l’han catat han quedat satisfetes... 

Dit i fet, em vaig posar dempeus amb la polla ben erecta, vaig agafar el seu cap i el vaig amorrar contra ella. 
- Així, tio, tota a dins, menja-me-la com ho he fet jo - vaig ordenar. 
El conductor també sabia fotre una bona mamada, la va menjar amb cura, amb passió com si fes molt que no en tastava una. Mentre gaudia d’ella, amb els dits d’una ma jugava amb el meu anus que humitejava amb la saliva generada per la mamada, o simplement passant la llengua dels ous al cul… 
- Quin cul que tens!! Mmmmm, m’agradaria empotrar-te! Et deixaries follar, ara?? mmmmmm… - deia mentre seguia treballant amb el meu gland. 

Aquella nit ja m’havien follat, però no m’importava repetir amb aquell conductor tan morbós. Em vaig escopir a la mà i ho vaig untar pel meu anus, no em costava dilatar però així li posaria més fàcil. - Espera, que em poso un condó, sempre em poso protecció… - va comentar mentre buscava a la seva bossa un. - Dona’m ! Que te’l posaré amb la boca… - el vaig treure de l’embolcall, vaig recolzar-lo sobre el seu gland ben inflat i amb l’ajuda de llavis i boca vaig desplegar-lo pel seu tronc. I de pas li vaig humitejar la cigala. Després el vaig fer asseure a la seva cadira de conducció, i jo, separant les cames vaig asseure’m sobre la seva polla erecta. 

No va costar que entrés, tenia el cul tan entrenat que ni em va fer mal, cosa que va facilitar que el cavalqués, clavant-me-la fins al fons. 

- Joder tio!! mmmmm, quin polvarrrrrroooooooooooo tens!! Mmmmm, així, cavalca amb força, ufff, arggghhhhhhhhh… - gemegava ell. 

A vegades, deixava de muntar-lo i era ell qui empenyia amb força, amb un moviment de malucs. Ho feia molt bé! Es notava que tenia experiència en petar culs… i jo em deixava fer, gaudint de la follada i cascant-me-la per facilitar l’orgasme, tot i que em podria escórrer sense tocar-me, només amb les puntades del seu pollot… 


M’hauria agradat que els trams entre parada i parada fossin més llargs, ja que quan ens acostàvem a una, havia d’aixecar-me i ajupir-me al terra...però un cop sonava el pip-pip del tancament de les portes ja tornava a estar d’amunt seu… Em va seguir empotrant amb virilitat, i si la la conducció li permetia, es posava dempeus per follar-me més fort, bramant i panteixant. 

- Arggghhhh, mmmm, bufff, quines ganes tenia d’un bon cul com el teu, m’has posat a 100 i no trigaré en explotar - cridava. Tot i la pressió de l’anell, havia arribat a un punt que no podia retenir la pressió de la llet acumulada… 
El meu penis feia estona que estava regalimant i no trigaria en escórre’m. 
- Síiiiii, jo també estic a punt, mmmm, folla’m dur! Perfora’m cabronàs!! - vaig cridar sabent que deixaria anar la càrrega aviat. 
- Mmmmmmmmmmmm, síiiiiiiiiiiiiiiiiiii, arghhhhhhhhhhh, mmmmmmmmmmm... em corrroooooooooooooo, arghhhhhhhhh!!! - va xisclar mentre premia el seu ventre contra el meu cul per deixar anar tota la llet acumulada. 
Aquella última puntada va fer que del meu pollot sortissin disparades fins a 5 ràfegues de lefa, anant a parar al quadre de comandament del tren. 
- Mmmmmmmmmmmmmmm, quina bona follada cabrón!. Aquesta nit ja m’havia escorregut i mira quina lleterada m’has tret, t’he tacat la màquina… - Vaig dir mentre panteixava per l’orgasme ocasionat. 
- No pateixis pels comandaments, no serà la primera vegada que s’omplen d’esperma, jejeje - deia entre rialles. 

Ho vam deixar tot net i ens vam fer un morreig dels que fan història i deixant petjada. - Et passo el meu contacte, que al metro hi ha molts racons, cambres de màquines… on es poden fer grans polvos. - Em deia, mentre m’apuntava el seu whatsapp.
- És bo saber-ho, a vegades, torno molt calent a casa i m’anirà bé tenir un mascle disposat a tenir sexe salvatge al subsòl. - vaig comentar mentre em guardava el seu telèfon i m’acomiadava amb un altre morreig.

Comentarios

  1. me gusto pero entre estar traduciendo cada parrafo me cortaba y espero el proximo relato

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Buenas Juaniyo123!
      Me alegra que te gustara, es el único relato que tengo en catalán... En el blog tienes más relatos, todos ellos en español. Espero que los disfrutes!!

      Saludos!!

      Eliminar
  2. Ostias, la d vegades q he vist un treballador amb rastres dl metro i el q em posava, jo el tenia ubicat X sagrada família farà 2 0 3 anys

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog